تبلیغات
Kyokushin Matsui - بدنسازی (۱)
Kyokushin Matsui
جامع ترین و بزرگ ترین وب کیوکوشین کاراته ایران
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : میلاد مقامی
نظرسنجی
نحوه بازدید شما از وب به چه صورت است؟




در سیستم كیوكوشین كاراته داشتن سینه ستبر و قفسه سینه قوی از عوامل مهم در انجام مبارزات است چرا كه ضربات آزاد دست كه بدون حفاظ و استفاده از دستكش در مبارزات به سینه اصابت میكند می تواند آسیبهای جدی و جبران ناپذیری برای فرد مورد حمله از خود بجا بگذارد .از این رو تقویت عضلات سینه و بالا سینه برای یك مبارز امری است مهم . پرس سینه (روی میز مسطح) بالا سینه (روی میز شیب دار) روی میز پرس به پشت بخوابید, دستها را برای گرفتن میله هالتر كمی از عرض شنه بازتر كنید , وزنه را از جا كنده و به آرامی به سمت پائین هدایت كنید و عمل (دم) تنفس را اجرا كنید میله هالتر را تا سطح سینه پائین آورده و سپس درهمان مسیر وزرنه را به بالا برده و عمل بازدم را انجام دهید این حركت را نیز به تعداد كافی یا تعیین شده تكرار كنید . با اضافه كردن تدریجی وزنه به منظور افزایش حجم عضلانی , شما می توانید در 3 یا 4 ست و تكرار 8 تا 12 مرتبه پرس سینه را اجرا كنید.

۱- قفسه سینه عمود با ماشین

در تكامل تقویت عضلات سینه و بالا سینه یا بعبارتی گروه عضلانی حجیم و بادبزنی شكل سینه , این تمرین توصیه می شود .عضله سر شانه و تقویت آن یكی دیگر از بخشهای مهم عضلانی كه به اجرای ضربات دست كمك شایانی می كند , عضله سرشانه است .تقویت این قسمت در تمركزعضلانی و انتقال نیرو از قسمت تاندِن , كمر وعضلات زیر بغل به عضلات سرشانه و هدایت نیرو به بازوها و قسمت های مورد اصابت ضربه به هدف بسیار حائز اهمیت است .


۲- ضربه پیستونی مشت (
TSUKI)

نقش اساسی سرشانه و ذوزنقه ای در ضربات تسوكی . چند نوع حركت را می توان برای تقویت سرشانه به دوستداران اینبخش توصیه نمود.

۳- سرشانه با دمبل (حركت پرس از بالا)

دستها را با دو دمبل مناسب مجهز كنید و در دو طرف بدن بصورت خم قرار دهید (كف دستها به سمت مقابل می باشد) دمبلها را به آرامی بالا برده و آرنجهارا صاف كنید در وضعیت بالا دمبلها به یكدیگر نزدیك شده وسپس به حالت اولیه برمی گردد ودر تعداد معین شده حركت را تكرار كنید.





نوع مطلب : بدنسازی در کیوکوشین، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

میلاد مقامی
دوشنبه 17 دی 1386
شنبه 25 شهریور 1396 08:31 ب.ظ
Pretty component of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital to say that I acquire actually
enjoyed account your blog posts. Anyway I'll be subscribing to your augment or even I achievement you access persistently fast.
شنبه 14 مرداد 1396 09:19 ب.ظ
I'll immediately take hold of your rss as I can not find your
email subscription link or e-newsletter service. Do you've any?
Kindly allow me understand so that I may just subscribe.
Thanks.
چهارشنبه 30 فروردین 1396 11:47 ق.ظ
Hurrah, that's what I was searching for, what a stuff!
present here at this website, thanks admin of this website.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای Kyokushin Matsui محفوظ است